poniedziałek, 21 maja 2018
terminal pos
Często słyszę od czasu właścicieli placówek usługowych ewentualnie handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą wiecznie gotówką a nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, czy tak nie potrzebują? Skąd właściciel sklepu, bądź innego punktu, dokąd przyjmuje płatności wie, iż jego klienci wolą wynagradzać gotówką, oraz nie kartą? Przecież raczej nie kapucyn ich o to. Może dla części klientów to duży wysiłek, iżby zarekwirować ze sobą wystarczającą część gotówki w portfelu, aby móc zrewanżować się za świadczenia usługi lub zakupione produkty. Bo wypada o tym pamiętać, odszukać bankomat w okolicy, aresztować się, zdążyć, etc. Oczywiście, że z rzadka o tym nie mówią właścicielowi, czy sprzedawcy, gdyż alternatywa płacenia kartą nie jest w celu klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: jednakowoż nie powinno się oszacować tego wysiłku klientów tudzież ułatwić dostęp aż do swoich usług względnie towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na owo sondowanie każdy właściciel placówki musi sobie tenże odpowiedzieć. Dla tych, którzy w tej chwili aktualnie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, lecz nie wiedzą aż do końca , jakie są tego korzyści i wady, przygotowałem zwięzły poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety a wady terminale platnicze warszawa w punkcie usługowym lub handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy nie wcześniej zastanawiają się, dokąd dokonać zakupów, który sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dwaj placówki są w pobliżu siebie, mają podobny obręb usług czy też produktów natomiast zbliżone ceny, delikwent być może wyselekcjonować tą, w którym mógłby zapłacić kartą. Szczególnie, gdyby w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi podczas jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, azaliż droższych produktów, etc. To być może stanowić niemożliwe, gdy na przestrzeni wizyty pojawią się nowe stosunki zaś okaże się, iż do przewidzianej ceny trzeba dołożyć dodatkową kwotę, natomiast klient nie będzie taką dysponował. Co w owym czasie zrobić? Prosić go, żeby poszedł aż do najbliższego bankomatu, przekazać nr konta i liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się w ciągu kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej a chętniej niż ci, którzy płacą gotówką. Wynika to spośród faktu, że pieniądz konkretny jest namacalny, należy go rzeczywiście wygrzebać spośród portfela, lecz środek płatniczy na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego tudzież wynikające spośród tego udogodnienia może posłużyć za pozór aż do podwyższenia cen.