niedziela, 6 grudnia 2020

Klinika medycyny estetycznej Beaumed

Klinika Medycyny Estetycznej oraz Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę oraz tężyzna fizyczna naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na postać zaś higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest zorientowany lekarz medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od wielu lat pracuje we Wrocławiu, tudzież jej mottem jest cacy wszelako zwykły zaś nie zbytni powierzchowność tzw. miłość mądrości french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie rokowania poprzednio zabiegiem prosi o pomocnik w poprawie ogólnego wyglądu tudzież zwłaszcza chcą aby twarz przestała istnieć smutna. Często słyszę od pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna mimo to inni pytają mnie z jakiej przyczyny jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, bowiem nie jestem smutna, oraz owo wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w wybitnie prosty modus poprawić aparycja naszej twarzy na skutek wolumetrii inaczej modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy niemało zabiegów medycyny estetycznej, które pospołu spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie poprawić aparycja naszej skóry i przeobrazić proporcje twarzy. Ponieważ jederman pacjent jest drugi o szczegółach entuzjastycznie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://klinikabeaumed.wixsite.com/home